Warsztaty Wioski Teatralnej 2019

Przedstawiamy program warsztatów Wioski Teatralnej 2019!
//We would like to present program of workshops on Theatre Village 2019!
 
ENG
If you need informaion about some of workshops in English – please mail us at wioska.recepcja@gmail.com, we will answer all your questions!
 
 
Na początku kilka informacji wstępnych:
–> Warsztaty w większości prowadzone będą w godzinach 10.30-14.00, w związku z czym nie ma możliwości uczestniczenia równolegle w warsztatach, które odbywają się w tych samych dniach.
–> Opisy poszczególnych warsztatów znajdują się poniżej spisu tytułów i prowadzących
–> Koszt udziału w poszczególnych warsztatach podany jest pod opisami poniżej
–> O miejscach, w których odbywać będą się warsztaty będziemy informować po zamknięciu list zgłoszeniowych uczestników i uczestniczki konkretnych warsztatów
–> Informacje dotyczące trybu zgłaszania się na warsztaty umieszczone są na samym końcu opisu 😉
_______________________________________________________________
 
20-25 VII,
Otwarte warsztaty dla dorosłych i dzieci: Warsztat tworzenia mandali roślin leczniczych Jolanty Różyckiej oraz Warsztaty o klimacie Ewy Woźniak
 
20-21 VII
Vocalosaurus: Pojemność głosu i tradycyjne formy wokalne,
warsztat Pauliny Miu Kühling
 
20-22 VII,
L’empereur – psy, złoto i inne małe tajemnice władzy.
Staż w pracy teatralnej zespołu Labsa
 
21 VII,
„Jestem“ – warsztat dla kobiet z zastosowaniem metody“Wzajemnego pomagania“,
prowadzenie: Magdalena Hasiuk
 
22 VII,
Improwizacja głosem,
warsztat Elizy Paś
 
23 VII,
Migracja i integracja – spotkanie warsztatowe dla pedagogów, animatorów i edukatorów,
prowadzenie: Maya Teryaki, Marta Bogdańska
 
23, 24 VII,
Sekrety Otwieraczy,
warsztat teatralny prof. Jany Pilátovej (uniwersytet DAMU)
 
24 VII,
Warsztat Teatru Playback Self 3.0
prowadzenie: zespół Teatru Playback Self 3.0
 
25 VII,

Katastrofa klimatyczna, przerażenie, nadzieja i bunt przeciw wymieraniu – warsztat Jacka Strzemiecznego

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

20-25  VII, godz. 10.30-14.00 – otwarte warsztaty dla dorosłych i dzieci

Warsztat tworzenia mandali roślin leczniczych: „Tworzenie mandali roślin leczniczych  i medytacje z roślinami pozwolą na nawiązanie bliższego kontaktu ze światem roślin.” Poprowadzi je Jolanta Różycka, biolożka i arteterapeutka. Założycielka Stowarzyszenia i Ośrodka „Onjaty” w Bukowcu k. Łodzi. Pisze pracę doktorską o roślinach na Tajwanie.

Warsztaty o klimacie: praktyczne rzeczy zastępujące plastik, które można stworzyć od razu, z materiałów, które są pod ręką. Upcykling, opowieści i rozmowy. Prowadzenie: Ewa Woźniak, scenografka i pedagożka teatralna. Autorka o swoim zamierzeniu: „Podejmowane przeze mnie działania dotyczą spraw związanych z ociepleniem klimatu oraz zanieczyszczeniem Ziemii.

Jestem świadoma zagożeń, do których jako ludzie bardzo się przyczyniamy. Wiem też, że dzięki świadomości I zdobywanej wiedzy jesteśmy w stanie zatrzymać te niebezpiczne procesy. Nie możemy jednak czekać. Trzeba działać tu I teraz. (…)“

 

koszt udziału: 20 zł za udział w jednym dniu warsztatowym. Zniżki dla rodzin!

 

Vocalosaurus: Pojemność głosu i tradycyjne formy wokalne, warsztat Pauliny Miu Kühling

20-21 VII,   godz. 10.30-14.00

 

O warsztacie:

Nie jest to dokładnie zbadane ale na moje ucho wykorzystujemy na co dzień najwyżej 5-10% możliwości
głosu ludzkiego w ogóle. Używając naszego głosu głównie do mówienia, operujemy wierzchołkiem tej niezwykłej, organicznej, dźwiękowej „góry lodowej”,

a jest ona duża i może okazać się nawet potężniejsza niż nam się wydaje. Na tym warsztacie uruchomimy brzmienie naszego naturalnego instrumentu

na wielu płaszczyznach i skupimy się na różnych poziomach głośności, wysokości i rezonansu, jakie może wygenerować nasz głos.

Odbędziemy w tym celu podróż przez kilka dźwiękowych i geograficznych krain. Zaczniemy od polskich tradycyjnych pieśni i śpiewu białego poprzez litewskie,

polifoniczne pieśni „sutartines”, wędrując na północ do Szwecji i zgłębiając tajniki tradycyjnej techniki pasterskiej „kulning” a skończymy na Dalekim Wschodzie

i łagodnej,  japońskiej kołysance.

Ten warsztat jest tak skonstruowany, aby osoby także bez wcześniejszego doświadczenia muzycznego mogły śpiewać i się wyśpiewać.

Nawet te uszy, którym wydaje się że „słabo” słyszą będą tu pod dobrą opieką.

 

 

O autorce:

Słucham uważnie zjawisk zachodzących w dźwiękowej tkance świata. Śpiewam, komponuję i eksperymentuję.

Prowadzę autorskie warsztaty głosowe w ramach platformy Vocalosaurus, podczas których ośmielam innych

do świadomej eksploracji głosu i przestrzeni. Zbieram tradycyjne pieśni oraz praktykuję i uczę śpiewu białego –

archaicznej techniki wokalnej ze środkowo-wschodniej Europy. Od lat jestem związana z Teatrem Węgajty. Realizuję

i wspieram różnorodne projekty społeczne i artystyczne. Ukończyłam muzykoterapię na Akademii Muzycznej w Łodzi

i intermedia na Uniwersytecie Artystycznym w Poznaniu. Obecnie mieszkam w Berlinie.

Ze swoimi działaniami pojawiłam się m.in. w: Trust Dance Company (Seoul, South Korea), Between Sky & Sea (wyspa Herdla, Norwegia),

Vougascapes (Vouzela, Portugalia), Spoiwa Kultury (Szczecin), Unithea (Frankfurt nad Odrą), Konteksty (Sokołowsko), Munetik Symposium (Armenia),

a także w ramach projektu „Visitors” (Węgry, Albania, Montenegro)

koszt udziału: 70 zł

 

20-22 VII, godz. 10.30-14.00 L’empereur – psy, złoto i inne małe tajemnice władzy. Staż w pracy teatralnej zespołu Labsa

Transnarodowy zespół Labsa zaprasza do współpracy przy realizacji spektaklu L’empereur wg Cesarza Ryszarda Kapuścińskiego. Spektakl został przygotowany w szerokim zespole złożonym w dużej mierze z uchodźców żyjących obecnie w Niemczech. Część pierwotnego zespołu nie może – z powodów formalnych – przyjechać do Polski. Zapraszamy do włączenia się na ich miejscu w próby do pokazu spektaklu na „Wiosce Teatralnej”. Adepci włączający się do praktycznej pracy nad scenami spektaklu będą mieli okazję poznawać warsztat „Labsy” od podszewki i wchodzić w bliskie, robocze relacje z niezwykle ciekawym zespołem. Ze względów organizacyjnych i artystycznych ilość zgłoszeń, które będziemy mogli przyjąć jest bardzo ograniczona. Zaznaczamy również, że chętni do udziału powinni być gotowi na uczestnictwo we wszystkich próbach łącznie z pokazem spektaklu 22.07. w godzinach wieczornych. Udział w stażu jest bezpłatny.

O spektaklu:

„Najnowszy spektakl Transnarodowego Zespołu Labsa jest swobodną interpretacją Cesarza Ryszarda Kapuścińskiego. Z determinacją uprawiania teatru preferującego horyzontalne relacje międzyludzkie i wielkim wdziękiem młodzi performerzy i performerki przedstawiają nam swoje całkiem osobiste realno-polityczne życie – gdzieś pomiędzy afrykańskim dworem cesarskim a parkietem tanecznym szemranego klubu nocnego.

Doświadczona w realnej rzeczywistości władza i bezsilność, opresja poprzez biedę i bogactwo, które rzucają na nas swój cień uwalniają w spektaklu poszukiwanie światła. Przepełnieni muzyką graną na żywo i brzmieniami klubowymi twórcy/ twórczynie zestawiają ze sobą rap, taniec, obrazy i światy teatralne, by oddać smak tego trans kulturalnego marketu żywej sztuki.

We współpracy z artystą hip hopu Eymen, multiinstrumentalistą Ralfem Tiborem Stemmer, wokalistką improwizatorką Zofią Bartoszewicz jak i tancerzami Wojciechem Kozakiem, Leonelem Cassule i Diam’s Diakate Transnarodowy Zespół Labsa tworzy odjechane i buńczuczne przestrzenie stymulacji, w których można się zanurzyć.”

 

„Labsa” o sobie: Praca teatralna prowadząca w stronę emancypacji i partycypacji

Żywa jest w tej chwili publiczna dyskusja o pytaniach dotyczących postmigracyjnego społeczeństwa i de-kolonizacji . Jest ona między innymi reakcją na ofensywę polityczną z prawej strony. Dokładnie do tego rodzaju dyskursów migracyjnych odnosi się praca artystyczna Labsy. Nawiązujemy w niej do własnych doświadczeń z procesami migracji, które od czasów industrializacji stopniowo już znacząco zdołały przeobrazić oblicze wielu regionów. Inicjatywy oddolne takie jak nasze – działające niezależnie od skostniałych i biurokratycznych strategii rozwiązywania problemów – proponują pomysły na nowe rozwiązania. Transfer kulturowy, o który nam chodzi nie jest narzuconym z pozycji wyższości, monologiem o kulturach. Przeciwnie, pracujemy nad przekraczającym granice narodowości dialogiem pomiędzy różnymi kulturami. Chcemy poprzez działania artystyczne doprowadzić do zmian społecznych. W er formatywnąści widzimy niepowtarzalną szansę rewizji ustalonych  poglądów dotyczących historii, społeczeństwa, jak i własnego życia.

Udział w stażu jest bezpłatny.

 

21 VII, godz. 11.30-14.00 „Jestem“ – warsztat dla kobiet z zastosowaniem metody“Wzajemnego pomagania“, prowadzenie: Magdalena Hasiuk (uwaga, termin może ulec zmianie)

 

O warsztacie:

Warsztat „Jestem” przeznaczony dla kobiet to propozycja grupy wsparcia z zastosowaniem narzędzi „Wzajemnego pomagania” (Re-evaluation Counseling). Propozycja warsztatu „Jestem” wynika z mojego głębokiego przekonania, że tworzenie przestrzeni obecności kobiet i doświadczania przez Nie solidarności jest we współczesnym świecie ogromnie ważne. Celem działań społeczności „Wzajemnego pomagania” jest odzyskiwanie przez każdą kobietę, każdego mężczyznę i każde dziecko pełni indywidualnych możliwości, by tworzyć bardziej sprawiedliwy świat. Podstawę „Wzajemnego pomagania” stanowi indywidualna praca wewnętrzna podejmowana przy wsparciu i całkowitej akceptacji osób pomagających. W ten sposób praca nad sobą łączy się z doświadczeniem solidarności i pracą nad światem. „Wzajemne pomaganie” nie jest grupą terapeutyczną.

Z wykładu wprowadzającego Tima Jackinsa podczas Re-evaluation Counseling Community Resources w Seattle: „…  Wielokrotne popełnianie błędów i poddawanie się są częścią naszego życia, ale naszym zdaniem nie są one częścią wrodzonego sposobu funkcjonowania ludzi. Uważamy, że są elementem tego, w jaki sposób zostajemy uszkodzeni. Wydaje się, że kiedy zostajemy zranieni, nasze umysły nie mogą już funkcjonować w swój naturalny sposób, lub też jest na nie wywierana duża presja, by nie funkcjonowały. Wtedy nie działamy już w sposób przemyślany i rzeczy zaczynają toczyć się złym torem.  (…) Jednak nasz umysł ma też i drugą stronę – dzięki której możemy to wszystko naprawić. … „ (całość wykładu do przeczytania tu: WPROWADZENIE DO WZAJEMNEGO POMAGANIA)

 

Magdalena Hasiuk związana ze społecznością „Wzajemnego pomagania” od 7 lat.

 

22 VII, godz. 10.30-14.00 Improwizacja głosem, warsztat Elizy Paś

 

O warsztacie:

 

Warsztat pracy z głosem. Improwizacja głosem jako forma wyrazu muzycznego daje wiele wyjątkowych możliwości – poprzez improwizowanie mamy szanse odkryć nie tylko swój głos jako taki (jego wyjątkowe cechy) ale również swoją osobowość i potrzeby. Improwizacja to ciągłe poszukiwanie maksymalnego połączenia z otaczającą nas rzeczywistością w tu i teraz, to również odrzucenie niepewności i strachu na rzecz wolności oraz samoakceptacji. To odnajdywanie muzyki i inspiracji w naszym muzycznym partnerze – innym muzyku, samotnej ciszy, śpiewie ptaków, zgiełku miejskim, widowni, a nieraz w nas samych. Podczas warsztatu będziemy pracować z głosem jako naszym narzędziem, z obecnością „er formatywną“ oraz improwizacją samą w sobie.

O autorce:

 

Eliza Paś – Performerka, wokalistka, muzykująca, z wykształcenia lingwistka. Za główne punkty zainteresowania obrała sobie pracę z głosem naturalnym, techniki śpiewu tradycyjnego, pieśni słowiańskie  oraz improwizację wokalną. Śpiewając, poszukuje dialogu z rzeczywistością. W wykonywaniu własnych piosenek pomagają jej instrumenty – gitara, ukulele, sopiłki i okoliczności. Obecnie zaangażowana w autorskie projekty muzyczne w różnych formacjach. Związana z czeską grupą teatralną Ted’ nadech a let’, periodycznie we współpracy z Teatrem Węgajty.

 

Koszt udziału: 35 zł

 

 

23 VII, godz. 12.00-14.00 Migracja i integracja – spotkanie warsztatowe dla pedagogów, animatorów i edukatorów, prowadzenie: Maya Teryaki, Marta Bogdańska. Warsztat jest organizowana w ramach projektu „Exilium” warszawskiego oddziału Fundacji im. Heinricha Bölla

 

O warsztacie:

Jak pokazują statystyki, sondaże oraz codzienna obserwacja życia publicznego, od dawna na ulicach polskich miast nie było tak wielu obcokrajowców. Nigdy też kwestia obcokrajowców mieszkających w Polsce nie wywoływała tak ożywionej i spolaryzowanej dyskusji, w której głos zajmują zarówno aktorzy życia publicznego jak i ludzie na ulicach. Zwłaszcza młodzież reaguje wrażliwie na te narastające napięcia.

Fundacja Heinricha Bölla od pewnego czasu realizuje program warsztatów dla młodzieży przybliżające uczestnikom zrozumienie zjawiska migracji jako integralnego procesu funkcjonowania nowoczesnych, zróżnicowanych społeczeństw w kontekście globalnych zależności. Spotkania prowadzone są przez parę uchodźców/imigrantów (Polaka i cudzoziemca), którzy opowiadają o swoich doświadczeniach związanych z uchodźctwem, historii ucieczki z ojczyzny, doświadczeniu adaptacji do warunków życia w nowym kraju, obecnym życiu i perspektywach na przyszłość. Odpowiadają także na pytania uczniów na temat religii, wielokulturowości i wyzwań, przed którymi stają uchodźcy.

 

Podczas spotkania warsztatowego edukatorki tego cyklu pragną przekazać swoje doświadczenia z pracy z młodzieżą pedagogom i animatorom kultury uczestniczącym w festiwalu „Wioska teatralna”.

 

O osobach prowadzących:

 

Maya Teryaki

Pochodzi z wielokulturowej rodziny. Mama jest Polką, a ojciec Syryjczykiem. Urodziła się w Syrii i tam spędziła pierwsze lata swojego dzieciństwa, po czym na stałe przeprowadziła się całą rodziną do Polski. Rodzice wszczepiali w nią pasję do wędrówek, zabierając ją w różne rejony świata. Fascynacja innymi krajami, krajobrazami i kulturami pozostała jej do dziś. Odkrywanie naszej planety, jest według niej, najpiękniejszą przygodą w głąb natury i siebie.  Z zawodu jest psycholożką, przez wiele lat prowadziła warsztaty z psychoedukacji dla dzieci i młodzieży z zakresu: radzenia sobie ze stresem, umiejętności interpersonalnych, integracji, rozwiązywania konfliktów, przeciwdziałania przemocy, uzależnień. Ponadto pracowała jako terapeutka zajęciowa z osobami niepełnosprawnymi. Psychologiczne spojrzenie pozwala jej lepiej zrozumieć świat i nawiązywać bliższe relacje z osobami z różnych kultur i środowisk.

 

Marta Bogdańska

Polska fotografka, twórczyni filmów i menadżerka kultury. Ukończyła filozofię i genderstudies na UW. Studiowała u Antona Vidokle w Home Workspace Program w Bejrucie. Obecnie jest na roku dyplomowym w Akademii Fotografii w Warszawie oraz w Szkole Patrzenia w Instytucie Fotografii Fort. Realizuje międzynarodowe projekty fotograficzne i społeczne. Mieszkała 8 lat w Libanie, gdzie współpracowała m.in. z Fundacją  im. Heinricha Bölla, Danish Refugee Council czy Instytutem Orientalnym w Bejrucie. Stworzyła projekty „Mixed Feelings” i „Exilium”. Jej najnowszy projekt fotograficzny „plaintext” był pokazywany na wystawie finalistów podczas Festiwalu Fotografii OBSCURA w Malezji w 2018, a krótki dokument „Next Sunday” podczas pierwszego Biennale Sztuki i Filmu w Libanie w 2017.

 

Udział w spotkaniu jest bezpłatny.

 

23, 24 VII, godz. 10.30-14.00 Sekrety Otwieraczy, warsztat teatralny prof. Jany Pilátovej (uniwersytet DAMU)

 

O warsztacie:

Spotkanie ludzi, chętnych bawić się tym, co powstaje poprzez działanie, a nie w głowie.

Zagramy w otwieracze kuchenne. Sa rożne – tak jak my. Czy znamy ten nasz? Czy potrafimy być na chwile „otwierakem” i otwierac? Konserwę? Siebie? Partnera? Od wewnątrz? Od zewnątrz? Dialog ruchem, akcją fizyczną, może też głosem, znalezieniem słowa w sytuacji. Otwieranie partnera: W sobie? W drugim? W każdym? To będzie próba odkrywania życia i marzeń otwieraczy we wspólnym działaniu. Spróbujmy!

Nasze osobiste doświadczenia nas jednocześnie integrują i izolują, dają bezpieczeństwo, ale też samotność, jak gdyby reprezentowały całą rzeczywistość. W doświadczeniach jesteśmy zamknięci jak w więzieniu. Każdy w swoim. Możemy je otworzyć i wzbogacić, poznać inny kawałek rzeczywistości, kiedy poznajemy „Innego”.

 

O autorce:

Prof.PhDr. Jana Pilátová naucza od r. 1990 na praskiej Akademii Teatralnej (DAMU). Roku 1998  stworzyła tam i przez pięć lat prowadziła Integracyjny Program Kreatywności. Łączył ludzi o szczególnych losach, wierząc, ze szczególne potrzeby lub stygmaty fizyczne jak i społeczne pobudzają do twórczości i że teatr jest jej trampoliną, pomagającą wzbić się do życia. Inspiracją  było doświadczenie stażystki Teatru Laboratorium w roku 1968. Od tego czasu o pracy Grotowskiego i jej dzieciach i wnukach publikuje w fachowych czasopismach czeskich i zagranicznych i tłumaczy ich teksty. W roku 2009 wydała „Hnízdo Grotowského”, dzieło podsumowujące te doświadczenia. Współpracuje od początku z Instytutem Grotowskiego, z ISTA, i czeskimi zespołami niezależnymi, z Teatr Continuo i Farma w jaskyni, jako dramaturg. W roku 2005 otrzymała czeską nagrodę „Żywy skarb”, w roku 2009 polską – „Zasłużony dla kultury polskiej”.

 

Koszt udziału: 70 zł

 

 

24 VII, godz. 10.30-14.00 Warsztat Teatru Play Back, prowadzenie: zespół teatru Playback Self 3.0

O warsztacie:

Teatr Playback to nie tylko forma sceniczna. Doskonale sprawdza się jako metoda pracy z grupą. Zachęcamy do zapoznania się z metodą szczególnie te osoby, które szukają nowych i sprawdzonych metod na rozwijanie komunikacji w grupie, integrację środowiska lub rozwijanie kreatywności.

Teatr Playback ma w sobie potencjał, który pozwala pracować na głębszym poziomie, dlatego nasza oferta obejmuje warsztaty dla osób pracujących z grupami w których występuje określona trudność np. uzależnienie, przeżywanie różnych kryzysów, zagrożenie wykluczeniem czy stygmatyzacją.

W programie warsztatów oferujemy zagadnienia dotyczące budowania zaufania
i poczucia bezpieczeństwa. Prezentujemy metodę i praktyczne sposoby zastosowania jej
w pracy z konkretną grupą. Każdy warsztat jest opracowywany zgodnie ze zgłoszonym zamówieniem i jest dedykowany konkretnej grupie odbiorców.

O prowadzących warsztat:

Agata Sidorek, psychoterapeutka, psychodramatystka, pedagog, animatorka kultury, aktorka. Absolwentka m.in. Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie oraz 6-letniego kształcenia z psychodramy Moreno (Instytut Psychodramy dla Europy). Ma za sobą wiele  autorskich projektów teatralnych takich jak: Teatr Zgoda z osobami doświadczającymi kryzysu psychicznego, Festiwal Bemowskie Zaburzenia Teatralne w latach 2008, 2010. W 2016 założyła, wspólnie z Magdaleną Peron-Szott, Teatr Playback łączący techniki teatralne i psychodramatyczne.

 

Magdalena Peron-Szott, reżyserka teatralna, pedagog, psychoterapeutka, autorka projektów profilaktyki społecznej i socjoterapii. Kształcenie w psychodramie  Instytutu Psychodramy dla Europy i absolwentka m.in. kursu z zakresu pracy pedagogicznej z wykorzystaniem dramy w Ośrodku Assitej w Warszawie. Założycielka, wspólnie z Agatą Sidorek, Teatru Playback. Obecnie pracuje w Poradniach Zdrowia Psychicznego, Zespole Leczenia Środowiskowego oraz na Oddziale Dziennym Psychiatrycznym w Przemyślu. Realizatorka wielu projektów społecznych, w tym programu profilaktyczny PaT, prowadząc grupę teatralną dla młodzieży. Prowadziła autorskie warsztaty teatralne dla osadzonych w Zakładach Karnych w Przemyślu i Kłodzku.

 

Jarosław Rebeliński, trener, teatrolog,  edukator dramy  i  teatru. Absolwent AT w  Warszawie i szeregu szkoleń w zakresie dramy, pedagogiki teatralnej i teatru Forum (ODN w Warszawie, Polski Ośrodek  Assistej, Fundacja Drama Way, „Więcej niż teatr” Instytutu  im. Jerzego   Grotowskiego) Wieloletni kierownik Teatru w  Gdańskim  Archipelagu  Kultury i wykładowca  w  Gdańskiej Wyższej Szkole Humanistycznej na Wydziale Pedagogiki. Prowadzi zajęcia z arteterapii  dla osób  z niepełnosprawnościami intelektualnymi, tworzył teatr  ze społecznością lokalną.

 

Koszt udziału: 35 zł

25 VII, godz. 10.30-14.00 Katastrofa klimatyczna, przerażenie, nadzieja i bunt przeciw wymieraniu – warsztat Jacka Strzemiecznego
 
O warsztacie:
 
Zapraszamy osoby świadome katastrofy klimatycznej i zagrożeń z niej wynikających, które szukają sposobu przełamania strachu i bezradności. Podzielimy się tym, co wiemy o co przeżywamy. Pomyślimy, jak w epoce załamania klimatycznego i tragedii humanitarnych wzmocnić poczucie wspólnoty z przyrodą i ludźmi i odnaleźć nadzieję. Będziemy z uwagą wzajemnie się słuchać i szczerze dzielić się przemyśleniami i uczuciami. Dowiemy się, co proponuje międzynarodowy ruch przeciwko wymieraniu (Extinction Rebellion). Stawką jest poczucie sensu, radości życia i nasza przyszłość.
 
O autorze:
 
Współzałożyciel, prezes zarządu Fundacji Centrum Edukacji Obywatelskiej (CEO). Doktor nauk pedagogicznych, trener i superwizor treningu grupowego Polskiego Towarzystwa Psychologicznego (PTP). Lider programu „Szkoła Ucząca się” (SUS), prowadzonego od 2000 roku przez CEO i Polsko-Amerykańską Fundację Wolności. W latach 1980–89 kierował przedszkolem i Ośrodkiem Rozwoju Umiejętności Wychowawczych przy PTP. W latach 1989–1994 był dyrektorem Departamentu Kształcenia i Doskonalenia Nauczycieli w Ministerstwie Edukacji Narodowej i dyrektorem polsko-amerykańskiego programu „Edukacja Obywatelska w Społeczeństwie Demokratycznym”. Od 1996 r. członek międzynarodowego stowarzyszenia Ashoka International. W 2002 r. na Światowym Forum Ekonomicznym nagrodzony przez Schwab Foundation for Social Entrepreneurship tytułem „Wybitny Innowator Społeczny”. W 2006 r. został pierwszym laureatem Penn Kemble Award za wybitny wkład w edukację dla demokracji. (ze strony platformy Edukacja Internet Dialog).
Od 2018 przestał być prezesem CEO, obecnie zajmuje się Extinction Rebellion.

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

TRYB ZGŁASZANIA SIĘ NA WARSZTATY
–> Zgłoszenia prosimy przesłać na adres wioska.recepcja@gmail.com, w tytule maila wpisując: „Warsztaty”
–> W treści maili prosimy o podanie kilku informacji, wymienionych poniżej:
TREŚĆ MAILA:
Imię i nazwisko
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
Uczysz się, studiujesz, pracujesz? Napisz o tym parę zdań…
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………..
Jakie masz zainteresowania, doświadczenia i aktualne zajęcia teatralne, taneczne, inne?…
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Wybrane warsztaty
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
 
–> Ze względu na RODO prosimy w każdym mailu zgłoszeniowym umieścić poniższy zapis:
„Przesyłając powyższy formularz na adres mailowy Stowarzyszenia Węgajty wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Stowarzyszenie Węgajty (KRS 0000020919) w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacyjnym do udziału w warsztatach Stowarzyszenia Węgajty. Równocześnie oświadczam, że zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i prawie ich poprawiania”.
 
Uwaga! Ilość miejsc na warsztatach jest ograniczona. Liczy się pierwszeństwo zgłoszenia.
 
Zapraszamy do zgłaszania i do zobaczenia na Wiosce! 😉
  • dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury, Fundacji Współpracy Polsko-Niemieckiej, Funduszu Aktywizacji Twórczości Teatralnej Teatru im. Stefana Jaracza, gminy Jonkowo, darowizny Altkom Akademia S.A.)